Известие

Collapse
No announcement yet.

Да отварям ли гаража или не...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Тва с капачката го пропуснах.... едвали пуска перка след като ,маркуча от термостата към радиатора е студен доколкото разбрах

    П.С Моя грешка явно за радиатора и термостата сори
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #17
      Значи перки си се пускат даже радиатора отпред почва да загрява към 80-85 градуса да не кажа че е напълно загрял на тая температура което ме навежда на идеята че термостата работи пък и го свалях и го тествах на котлон с вода и термометър и си дава г/д еднакви показания с тия от ремонтната книжка за колата (с +-1 градус разлика). Изключвам и идеята за запушен радиатор на парното понеже и той е сменян и то от скъпите италиански взех, въпреки че оригиналния се оказа че му няма нищо даже не е запушен. Колкото до водната помпа не я знам в какво положение е тя не съм стигал до нея ама до ся не ми е гряла колата от скоро го прави тоя проблем г/д откакто ми протече първия клапан. А колкото до капачката на разширителния съд- последния път като гръмна кранчето си бях с капачка и добре обезвъздушена система с антифриз сипан точно до максимума. Не знам вече какво да я правя тая кола нищо не ми идва на ум.
      Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

      Comment


      • #18
        Батка мноо странна раота. Или ти е дала вече фира водната помпа или е баси аномалията...
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #19
          Именно ходи го разбери какво става с тая кола. Почвам да си мисля данеби кранчетата да са менте и просто да си гърмят знам ли... Утре може и да ида до един познат майстор да ми замери компресията да видя какво ще даде.
          Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

          Comment


          • #20
            Така, след много размисли и страсти решихме да отворим главата на алфичката и се оказа, че всъщонст е надувала съвсем леко, но достатъчно че да гърми тия фалшиви кранчета които продават в България. Както и да е, ще качвам снимки в темата за прогреса по ремонта на Алфата Ето ги и първите снимки на отворената глава, нагара по буталата и мизериите по гарнитурата от карането с вода и по блока:









            Извинявам се за качеството, но нямам читави батерии на дигиталния, а единственото друго е телефона ми

            P.S. Щях да сменям и гумички на клапани и да ги напасвам, също и да нося главата на проба и шлайф, но не ми останаха пари след 3 седмичния болничен до който ме докара и за жалост ремонта ще е само смяната на гарнитура...
            Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

            Comment

            Working...
            X