If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Значи перки си се пускат даже радиатора отпред почва да загрява към 80-85 градуса да не кажа че е напълно загрял на тая температура което ме навежда на идеята че термостата работи пък и го свалях и го тествах на котлон с вода и термометър и си дава г/д еднакви показания с тия от ремонтната книжка за колата (с +-1 градус разлика). Изключвам и идеята за запушен радиатор на парното понеже и той е сменян и то от скъпите италиански взех, въпреки че оригиналния се оказа че му няма нищо даже не е запушен. Колкото до водната помпа не я знам в какво положение е тя не съм стигал до нея ама до ся не ми е гряла колата от скоро го прави тоя проблем г/д откакто ми протече първия клапан. А колкото до капачката на разширителния съд- последния път като гръмна кранчето си бях с капачка и добре обезвъздушена система с антифриз сипан точно до максимума. Не знам вече какво да я правя тая кола нищо не ми идва на ум.
Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D
Именно ходи го разбери какво става с тая кола. Почвам да си мисля данеби кранчетата да са менте и просто да си гърмят знам ли... Утре може и да ида до един познат майстор да ми замери компресията да видя какво ще даде.
Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D
Така, след много размисли и страсти решихме да отворим главата на алфичката и се оказа, че всъщонст е надувала съвсем леко, но достатъчно че да гърми тия фалшиви кранчета които продават в България. Както и да е, ще качвам снимки в темата за прогреса по ремонта на Алфата Ето ги и първите снимки на отворената глава, нагара по буталата и мизериите по гарнитурата от карането с вода и по блока:
Извинявам се за качеството, но нямам читави батерии на дигиталния, а единственото друго е телефона ми
P.S. Щях да сменям и гумички на клапани и да ги напасвам, също и да нося главата на проба и шлайф, но не ми останаха пари след 3 седмичния болничен до който ме докара и за жалост ремонта ще е само смяната на гарнитура...
Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D
Comment